Lianne in New Zealand

Dag van vetrek!

Nog maar 5 uur en 40 minuten... En dan zit ik dan toch eindelijk in het vliegtuig!

Vanavond om 21.50 vertrekt mijn vliegtuig richting Singapore met een overstap op Dubai. In Singapore blijf ik eerst nog een nacht slapen en krijg dan de volgende dag een citytour. Die avond vlieg ik dan door naar Auckland met 2 korte tussenstops op Melbourne en Sydney.

Als alles volgens plan verloopt ben ik dus 8 Oktober dan eindelijk in Nieuw Zeeland! Hier krijg ik eerst nog een introductie samen met het groepje waar ik mee reis en daarna kan het echte backpackers leven beginnen!

De afgelopen paar dagen liep ik tegen iedereen te roepen dat ik helemaal geen stress had, maar toen ik vannacht nog heerlijk in mijn eigen bedje lag voelde ik dit stiekem toch wel een beetje opkomen. Nu een beetje last van buikpijn en hoofdpijn maar dat hoort er allemaal bij denk ik.. ;)

M'n backpack en dagrugzak staan al keurig ingepakt te wachten, laatste dingetjes zijn geregeld, vanmiddag nog naar de kapper geweest, kamer maar even opgeruimd, net nog snel afscheid genomen van Britt, verzekering voor de laatste keer gebeld, pinpas op wereldpinnen gezet.. Kortom: ik ben er klaar voor!!

Ik heb er superveel zin in en kan niet wachten om weg te gaan! Zo gauw als ik aangekomen ben en tijd heb zal ik het laten weten! En natuurlijk zal ik proberen om zo vaak mogelijk even iets van me te laten horen met een verhaaltje en leuke fotos!

Liefs Lianne

Reacties

Reacties

Anouk kos

Hele goede reis xx

opa & oma

hele GOEIE REIS , Lianne ,, xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!